Pompy LPG służą do przetłaczania cieczy ze zbiornika magazynowego do dystrybutora i w efekcie do samochodu. Pompy pracują tylko w trakcie tankowania auta; z chwilą zakończenia transakcji zostaje przerwane zasilanie silnika pompy, która przechodzi w stan spoczynku.
Na rynku polskich stacji LPG najbardziej rozpowszechniona jest pompa typ SKC4.08 produkcji Hydro-Vacuum Grudziądz. Pracuje ona na większości stacji naziemnych.
Drugą pompą, którą można spotkać na stacjach ze zbiornikami na powierzchni jest pompa Sterling SIHI. Wygląda ona bardzo podobnie do pompy SKC 4.08, ale nie można ich wymieniać zamiennie bez drobnych przeróbek. Instalatorzy sięgali po tę pompę (droższą) w czasach boom`u na stacje LPG, gdy na pompę z Grudziądza trzeba było czekać kilka tygodni.
Na stacjach ze zbiornikiem podziemnym natomiast w Polsce najczęściej pracuje amerykańska pompa FD(DLD)150 Corken. Mniejszy udział w rynku stacji podziemnych mają pompy Red Jacket, pompy SKD Hydro-Vacuum i RB10 Ebsray.
Ostatnimi czasy zyskują popularność australijskie pompy Ebsray RC25, które mają zastosowanie na instalacjach tak naziemnych jak i podziemnych. Ich zaletami są:
- niskie zużycie energii elektrycznej (moc silnika 2,2 kW),
- prosta instalacja rurowa nie wychodząca poza DN25, pozwalająca uniknąć połączeń spawanych.